گسترش همکاری بین دانشگاه ادیان و مذاهب و شبکه جهانی ولایت

به گزارش روابط عمومی شبکه ولایت ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در دیدار با مسئولان شبکه جهانی ولایت بر تبیین، تبلیغ و گسترش باور، بینش و ارزش‌های اسلامی مبتنی بر فرهنگ و اندیشه‌های اهل بیت (علیهم السلام) از طریق رسانه‌ها تاکید کرد.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به نقش زنان در اجتماع دینی،تثبیت و تحکیم بنیان‌های اسلام ناب شیعی از طریق زنان را بسیار ضروری دانست و بیان کرد: باید به زنان بها داد و از این ظرفیت در رسانه‌ها استفاده کرد. ما در این مدت از این موضوع غافل مانده‌ام و باید خودمان را تقویت کنیم.

وی گفت: ما در زمینه هنر و افزایش ارتقای شبکه‌های دینی در شناسایی ادیان و مذاهب بسیار فعال هستیم. در مدرسه اسلامی هنر هزینه‌های بسیاری در زمینه فیلم‌سازی و تربیت طلاب در راستای یادگیری علم رسانه و هنرهای نمایشی داشته‌ایم.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب افزود؛ در مسئله زنان، ایجاد انواع زبان‌های خارجی به‌خصوص زبان چینی و اردو در شبکه‌های مختلف نمایشی و غیرنمایشی و … باید همت داشته باشید. در خصوص مسئله زنان باید از خانم‌ها در شبکه‌های اینترنتی و تلویزیونی استفاده شود. این قشر از اجتماع نصف جمعیت زمین را تشکیل می‌دهند و جایگاه ویژه‌ای دارند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علوی مدیر شبکه جهانی ولایت با ارائه گزارشی از آمادگی همکاری و همراهی این شبکه با دانشگاه ادیان و مذاهب خبر داد و گفت: هدف از ایجاد شبکه جهانی ولایت آسیب شناسی فرهنگ دینی و بستر سازی مناسب جهت رفع کاستی های آن در مواجهه با شرائط عینی و واقعی جامعه معاصر است. همچنین تلاش در جهت ایجاد وحدت و همدلی هر چه بیشتر بین مسلمانان محوریت اصلی این شبکه می‌باشد. وی گفت از امکانات دیگر بخش‌های این شبکه سایت آن است. در این سایت بخش پاسخگویی به سوالات است که برای رفع شبهات و پاسخ به سوالات اختصاص دارد و کاربران می توانند سوالات و شبهات خود را مکتوب ارسال نمایند و پاسخ خود را مکتوب دریافت نمایند و اگر نیاز بود در برنامه های تلویزیونی پاسخ داده شود.

در پایان با ابراز امیدواری بر امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری بین شبکه جهانی ولایت و دانشگاه ادیان و مذاهب، طرفین تاکید کردندبا همکاری هر چه بیشتر قدم‌های اولیه و اساسی برای اجرایی کردن این تفاهم‌نامه برداشته شود، تا علاقمندان بتوانند هر چه زودتر از این امکان استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *