پخش ویژه‌برنامه «صدیقه شهیده » (سلام الله علیها) از شبکه جهانی ولایت

به گزارش روابط عمومی مرکز رسانه ای ولایت،در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ایام فاطمه ویژه برنامه صدیقه شهیده با بررسی ابعاد شخصیتی حضرت زهرا سلام الله علیها و با حضور ویژه خانواده های شهدای امنیت بر روی آنتن شبکه جهانی ولایت می رود.
دراین برنامه با اجرای شاعر توانمند جناب آقای احمد علوی و سرکار خانم یثربی و با حضور کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه حضرات آیات و حجج اسلام والمسلمین حاج شیخ علی فروغی اردبیلی، انصاری قمی، میرشفیعی،‌ جیدی حسینی،‌ ، ظهیری، سبحانی به بیان معارف فاطمی و بررسی ابعاد معرفتی و شخصیتی حضرت زهرا سلام الله پرداختند.


از دیگر بخش های این برنامه حضور شاعران آئینی و مداحان اهل بیت علیهم السلام می باشد که سروده‌ها و مرثیه‌های‌شان را در مناقب و فضائل و مظلومیت‌های آن حضرت بیان نمودند.
میهمانان ویژه برنامه صدیقه شهیده، حضور منور خانواده های شهدای امنیت که در حوادث اخیر جانشان را در مسیر دفاع از مکتب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند می باشد.در این برنامه میزبان خانواده های شهید محمدی،شهید تقی‌پور و شهید عجمیان، شهید امیراحمدی، شهید تقی‌پور و شهید قورت‌بیگلو بود.
در این ویژه‌برنامه مناسبتی که در ۸ قسمت ۹۰ دقیقه ای تهیه و تولید شده است از روز شنبه تا جمعه هر شب ساعت ۲۲.۳۰ به وقت تهران از شبکه جهانی ولایت پخش می شود.باز پخش این برنامه ساعت ۶.۳۰ و ۱۴.۳۰ می باشد.
همچنین بینندگان عزیز در سراسر جهان علاوه بر فرکانس های شبکه جهانی ولایت در هاتبرد و یاه ست و گلکسی ۱۹ از اپلیکشن های همراه ولایت و تیوا این برنامه را مشاهده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *