رئیس موسسه جهانی ولایت با معاون پژوهش حوزه علمیه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات بین الملل موسسه جهانی ولایت، حجت الاسلام والمسلمین علوی رئیس موسسه جهانی ولایت در راستای افزایش تعامل و همکاری ها با حوزه های علمیه ، با حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی ، معاون پژوهش حوزه های علمیه دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور مدیران دو مجموعه برگزار شد ریاست شبکه های جهانی ولایت ضمن بیان ظرفیت های اثر گذار شبکه های ۳ گانه ولایت به زبان های فارسی عربی هوسا در عرصه جهانی به عنوان دانشگاهی معارفی برای بینندگان و مخاطبان در سراسر جهان و با برشمردن اهمیت رسانه در نشر معارف اهل بیت علیهم السلام از حوزه مقدسه قم و عش آل محمد علیهم السلام، نکاتی را در رابطه با فعالیت های ۱۳ساله شبکه ولایت و دستاوردهای آن بیان نمودند. در ادامه این دیدار معاون پژوهش حوزه های علمیه ضمن تقدیر از خدمات ماندگار شبکه های ولایت در عرصه رسانه ، آمادگی معاونت پژوهش حوزه های علمیه برای همکاری با موسسه جهانی ولایت در عرصه های همکاری متقابل اعلام نمودند.

در این جلسه مقرر شد شبهات رصدی بخش پژوهش موسسه ولایت، جهت استفاده در اولویت های پژوهشی حوزه و موضوعات پایان نامه ها به معاونت پژوهش حوزه های علمیه ارائه شود.
همچنین مصوب شد موضوعات پژوهشی معاونت پژوهش حوزه های علمیه در اولویت تألیف کتب موسسه جهانی ولایت قرار گرفته و انتشار کتب با موضوعات پژوهشی در این مرکز رسانه ای مورد حمایت معاونت پژوهش حوزه باشد. بر طبق این توافق مقرر شد کتب پژوهشی تالیف شده در موسسه جهانی ولایت در فهرست کتاب سال حوزه قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *