حجت‌الاسلام والمسلمین علوی:شیعه باید برای هر زبان حداقل یک تریبون داشته باشد

به گزارش روابط عمومی شبکه ولایت ، حجت الاسلام والمسلمین علوی رئیس شبکه جهانی ولایت در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه شبکه جهانی ولایت به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، هوسایی و آذری فعالیت دارد، گفت: تمام سعی ما بر این است که از ظرفیت رسانه برای نشر معرف اهل بیت(ع) استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی شبکه ولایت هوسایی زبان از ظرفیت طلاب آفریقایی ساکن در ایران استفاده شده است، گفت: ما در آفریقا با جمعیت شیعه ۲۰ الی ۳۰ میلیونی رو برو هستیم که چیزی از شیعه نمی دانستند و از تاریخ، سیره و ادعیه چیزی نمی دانستند ولی با راه اندازی شبکه ولایت هوسایی زبان این جمعیت میلیونی را با معارف اهل بیت آشنا کردیم.

رئیس شبکه جهانی ولایت با بیان اینکه ما مخاطب گسترده ای از مسیحیان هوسایی زبان پیدا کردیم، افزود: شیعیان آفریقا برای کار رسانه ای ظرفیت خوبی دارند به گونه ای که تا کنون ۳۰۰ مستند از شهدای زاریا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه شبکه الولایه هوسا تنها شبکه شیعی آفریقا است، گفت: بسیاری از افراد مسیحی و وهابی در تماس هایی که دارند می گویند به خاطر برنامه های این شبکه شیعه شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی با تأکید بر اینکه زبان های زیادی وجود دارد که شیعه به آن زبان ها تریبونی ندارد، گفت: شیعه باید برای هر زبان حداقل یک تریبون داشته باشد زیرا وقتی معارف شیعی را منتشر می کنیم اقبال زیادی در دنیا به این معارف وجود دارد و مردم دنیا تشنه معارف حق شیعه هستند.

وی با بیان اینکه مردم در ۳۸ کشور مخاطب شبکه های ولایت هستند، گفت: یکی از برنامه های ما در این شبکه ها رصد شبهات کانال های ماهواره ای است که در گروه های ۸ گانه علمی به آن پاسخ داده می شود و سعی کردیم که هیچ شبهه ای نماند که پاسخ داده نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *