رئیس موسسه جهانی ولایت:نهادهای حوزوی برای جهاد تبیین به مخاطب بین المللی هم توجه کنند

حجت الاسلام والمسلمین علوی در بازدید حجت الاسلام و المسلمین رجایی نیا دستیار ویژه مدیر حوزه های علمیه از شبکه جهانی ولایت خاطرنشان ساخت: امروزه با توجه به وجود فضای مجازی قاب تلویزیون همواره مخاطب خود را دارد، چرا که کارکردهای این دو از یک دیگر متمایز می باشد. و همواره جایگاه خود را در جوامع بشری حفظ کرده است و در جهت ایفای نقش در بین آحاد مردم فعال است.

مدیر شبکه های جهانی ولایت در ادامه ابراز داشت: با توجه به این که امروزه جوامع بشری با حجم بسیار بزرگی از شبهات روبرو می باشد باید نهادهای حوزوی توجه داشته باشند که در جهت تبیین تنها مخاطب را در سطح ملی نگاه نکنند، بلکه باید به مخاطبان بین المللی بیش از بیش توجه داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: مخاطبان بین المللی با بیشترین حجم شبهات و تبلیغات سوء مواجه هستند، لذا برای دسترسی به ایشان وجود شبکه هایی همچون ولایت که بصورت ۲۴ ساعته به چهار زبان عربی، فارسی، هوسا و آذری در تولید برنامه های دینی در تمامی مقاطع سنی حتی کودک فعالیت می کند حیاتی و یک ضرورت است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی افزود: چه بسا این شبکه فاخر در جهت تحقق اهداف متعالی خود در جهت توسعه زبانی شبکات ماهواره ای نیز می باشد.

وی خاطرنشان ساخت: نیاز است تمامی رسانه های مکتوب و تصویری در تولیدات خود توجه به مبانی دینی را مورد توجه قرار دهند تا بتوانند در جامعه اسلامی در جهت تبیین معارف ناب اسلامی نقش ایفا کنند.

مدیر شبکه های جهانی ولایت در پایان خاطرنشان ساخت: شبکه جهانی ولایت یک ظرفیت عظیمی است که می طلبد تمامی نهادهای حوزوی و علمی و حکومتی در جهت حمایت از این ظرفیت عظیم باشند چرا که این نهاد رساله رسانه حوزه قم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *