حجت الاسلام والمسلمین رجایی نیا: شبکه ماهواره ای ولایت به عنوان شجره طیبه در عرصه رسانه است

به گزارش روابط عمومی شبکه جهانی ولایت ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجایی نیا در بازدید از شبکه جهانی ولایت با اشاره به اهمیت اهداف این مجموعه خاطرنشان ساخت: شبکه ماهواره ای ولایت به عنوان شجره طیبه در عرصه رسانه می باشد و در این عرصه شاهد برکات زیادی از این مجموعه هستیم.
دستیار ویژه مدیر حوزه های علمیه در ادامه با بیان ظرفیت عظیم رسانه در عصر معاصر ابراز داشت: امروزه با توجه به وجود مخاطبین گسترده و اقبال جوامع در عرصه رسانه میتوان با استفاده از هنرهای نمایشی کارهای فاخری در عرصه تبیین و نشر مبانی دین مبین اسلام انجام داد.

حجت الاسلام والمسلمین رجایی نیا با بیان اینکه حوزه های علمیه رسالت سنگینی در جوامع امروزی دارند گفت: جوامع امروزی با شبهات گسترده در عرصه مبانی دینی مواجه و تشنه حقایق معارف اسلامی می باشند لذا باید حوزه های علمیه ورود گسترده، جدی و قوی در عرصه تولیدات رسانه ای داشته باشند و در این راستا نهادهای بین المللی همچون جامعه المصطفی می توانند از ظرفیت سازمان رسانه ای ولایت در جهت اهداف متعالی خود بهره ببرد.
رئیس امور فرهنگ،گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه گفت: قم با توجه به اینکه یک شهر بین المللی است باید زیر ساخت های بین المللی داشته باشد تا به عنوان یک شهر علمی فرهنگی و تأثیرگذار در عرصه بین الملل بتواند نقش جهانی خود را ایفا کند.

مشاور مدیر حوزه های علمیه در ادامه ضمن معرفی ستادهای راهبری خاطرنشان ساخت: ستادهای راهبری در جهت پاسخگویی به موضوعات کلان نظام در عرصه تبیین معارف اسلامی ورود می کند و قریب به ۳۰ ستاد راهبری وجود دارد که در بدنه مرکز مدیریت حوزه های علمیه و نظام فعالیت می کنند که عمده هدف این مجموعه ها اسلامی سازی اهداف و تولید محتوا در عرصه های پژوهشی کاربردی در میدان می باشد.

وی در بیان همکاری ستادهای راهبری با سازمان رسانه ای ولایت ادامه داد: ستادهای راهبری مرکز مدیریت حوزه های علمیه می توانند در موضوعات مختلف من جمله در عرصه رسانه، هنر و دیگر موضوعات مختلف در کلان از ظرفیت این نهاد فاخر استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *