بازدید معاون محترم آموزش حوزه های علمیه سراسر کشور از شبکه جهانی ولایت

به گزارش روابط عمومی موسسه جهانی ولایت، حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدی رستم نژاد به همراه قائم مقام، معاونین و مدیران ارشد معاونت آموزش حوزه های علمیه سراسر کشور از بخش های مختلف شبکه جهانی ولایت بازدید نمودند.


در این بازدید که به میزبانی موسسه جهانی ولایت انجام شد ریاست شبکه های جهانی ولایت ضمن بیان ظرفیت های اثر گذار شبکه های ۳ گانه ولایت به زبان های فارسی عربی هوسا در عرصه جهانی به عنوان دانشگاهی معارفی برای بینندگان و مخاطبان در سراسر جهان و با برشمردن اهمیت رسانه در نشر معارف اهل بیت علیهم السلام از حوزه مقدسه قم و عش آل محمد علیهم السلام، نکاتی را در رابطه با فعالیت های ۱۳ساله شبکه ولایت و دستاوردهای آن بیان نمودند.

در ادامه این دیدار معاون آموزش حوزه های علمیه ضمن تقدیر از خدمات ماندگار شبکه های ولایت در عرصه رسانه و بیان تاثیرات آن، آمادگی معاونت آموزش حوزه های علمیه برای همکاری با موسسه جهانی ولایت در عرصه های همکاری متقابل اعلام نمودند.
در این دیدار مقرر شد برنامه های شبکه جهانی ولایت بعد از تصویب به عنوان سرفصل های آموزشی در اختیار طلاب و فضلای حوزه های علمیه به صورت آموزش غیر حضوری قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *